Dodací podmínky


Dodací lhůty:
Dodací lhůta židlí a kancelářského nábytku je 14-21 dnů není-li u židle uvedeno jinak.

Nábytek: Nábytek je dodáván rozložený, jednotlivé prvky jsou baleny do kartonu. Součástí balení jsou veškeré spojovací součásti a přehledný montážní plánek. Montáž je tak snadná, že ji zvládnete sami. Montáž nezajišťujeme.


Způsob dodání:

Přepravní služba - Přepravní služba Vám zboží doručí až do firmy nebo domácnosti. Cena zboží bude navýšená o dopravné ve výši 75 Kč bez DPH (90,75 s DPH). Zboží bude zasláno na zadanou adresu. Dodání většinou následující den od expedice zboží.

Při objednávce převyšující částku 3000 Kč bez DPH je dopravné  ZDARMA.

Dopravce zboží vynáší pouze za první uzamykatelné dveře.

Osobně - kupující převezme zboží po předchozí domluvě v sídle firmy.



Způsob platby:
Dobírka - placení při předání zboží zákazníkovi přepravní službou. Cena zboží bude navýšena o doběrečné 60,50 Kč s DPH. Jedná se o jednorázový poplatek za doběrečné  ikdyž objednáte více ks židlí, na faktuře budete mít na celou zásilku vyfakturováno jen těchto 60,50 Kč včetně DPH
Platba předem - kupující uhradí předem částku na účet dodavateli. Zboží je expedováno  po připsání částky na náš účet.
Hotově - při převzetí zboží v sídle firmy (po předchozí domluvě)
Na Slovensko zboží nezasíláme.


Doprava zdarma se nevztahuje na zboží z oddělení kancelářský nábytek. Cena dopravy v tomto oddělení se stanovuje individuálně podle velikosti objednávky.


  • VÝHODY PRO VÁS
  • Zázemí kamenné prodejny
  • Stabilní a silná firma s tradicí od roku 1991.
  • Široký sortiment kancelářských potřeb.
  • Ochrana Vašich osobních údajů.
  • Bezpečný nákup - provozujeme e-shop od roku 2005.
  • Možnost vrácení zboží do 14 dnů.
  • Možnost osobního odběru v Ostravě nebo v Hlučíně.
  • Doručení na místo od objednávky nad 1500 Kč ZDARMA
Provozovatel:
Kastro office s.r.o.
Teslova 12
702 00 Ostrava
Tel.: 555 444 718

© 2005-2017
Všechna práva vyhrazena.

Zobrazují se ceny včetně DPH
11.12.2017


11.12.2017